• Kalorie 1905kcal

Szlakiem Piastowskim

Piątek, 16 sierpnia 2013 · dodano: 16.08.2013 | Komentarze 5

Dziś ustawka z Maksem. Miał być Maciej ale mu znaleźli robotę, miał być Marek i Wojtek ale oni wolą spać dłużej ;)
Tak więc koniec końców pojechaliśmy tylko we dwóch. Trasa pierwotnie planowana na północ została przeze mnie zmieniona spontanicznie na trasę na wschód a dokładnie na Gniezno.
Przyznać muszę że dziś kręciło mi się bardzo dobrze, nawet wiatr z kierunku (z reguły) boczno-wkurwiającego nie wybijał mnie specjalnie z rytmu. I tak sobie dojechaliśmy do pierwszej (ponoć) stolicy Polski. Tutaj po małym zgubieniu się Maksa odnaleźliśmy się ponownie przy katedrze gdzie nastąpiła sesja...

najpierw sfociłem Ginę...

...a jak dojechał Maks to zrobił nam zdjęcie wspólne
Potem przerwa na lody i shandy - ceny na rynku gnieźnieńskim jak nad morzem.
Dalej planowałem drogę przez Czerniejewo, ale dzięki naszym wspaniałym oznaczeniom dróg pomyliłem nieco drogę i wyjechaliśmy na "15" w kierunku Wrześni. No ale dało się w Żydowie skręcić na planowany kierunek. Tutaj niestety wiatr zaczął nam wiać centralnie między oczy. Na szczęście za Czerniejewem w kierunku Nekli jest odcinek w lesie... tam można było wreszcie rozkręcić nóżkę, a jak się rozkręciła to trzymała aż do skrętu w Gieczu (który jest najprawdopodobniejszą pierwszą stolicą Polski). Za to po skręcie na zachód wiało już normalnie czyli z boku można więc było dalej pociskać :).
I tak dotarliśmy do Swaja skąd każdy udał się w swoją stronę. A mnie bez kompana zaczął doganiać kryzysik - jednak jeden baton, jeden żel aptonia i lody to trochę za mało. Dotoczyłem się jednak w okolice działek na Gorzkim Polu a tam zaaplikowałem sobie Colę i Grześka - cukier jednak czyni cuda. I po chwili odświeżony mogłem pokonać ostatni podjazd tej wycieczki, czyli dojazd do działki gdzie czekał na mnie obiadek i drożdżówa - dzięki Asia :)
Wyszedł całkiem niezły trip, średnia może tego nie pokazuje bo jednak trochę się lansowaliśmy po rynku w Gnieźnie gdzie miedzy innymi ucięliśmy sobie krótką pogawędkę z sakwiarzami z Kalisza, którzy jechali do Kołobrzegu... najpierw nieco dobił ich Maks mówiąc że do Kołobrzegu to się jeździ w jeden dzień, a na ich argument że ich rowery ważą po 31 kilo a nasze jednak mniej, ja dobiłem ich dokumentnie stawiając im za wzór JP i Drogbasa :)
/3286462

| 09:19 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj Biniu - szkoda że Cię nie było byłoby na pewno szybciej (a może i dalej) bo wiadomo im więcej pracuje na zmianach tym lepiej.
JerzyP - no da się w jeden dzień, tyle że z sakwami i rowerem ważącym ponad 30 kilo już trudniej.
A ja tak naprawdę doceniam wysiłek każdego rowerzysty, A to co tu piszę to tylko takie żarty ;)
Marc, Jurek - eee ja myślę że posialiśmy ziarno "a może i my kiedyś spróbujemy", podobnie jak zrobili ze mną JP z Jarkiem
| 21:40 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Sakwiarze będą mieli o czy myśleć ... !
Marc
| 08:21 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Marcin, zniszczyliście psychicznie tych sakwiarzy :)
jerzyp1956
| 07:44 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Ładny dystans ale co tam na takie rowerki,a masz rację do Kołobrzegu jedzie się w jeden dzień.
biniu
| 07:22 sobota, 17 sierpnia 2013 | linkuj Ładny dystans i moje ulubione odcinki.Szkoda,że musiałem do wrocka pomykać..:(
W tym roku szosa rządzi :-)
Ola Companieros !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie