Gone with the wind

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 02.06.2012 | Komentarze 4

Przedwyścigowo, pobudzająco i wietrznie. Wiatr napierdziela jak dziki a ja po dziś polach pomykałem, więc raz z wiatrem a raz pod. Z wiatrem fajnie było bez napinki leciałem sobie w ciszy po 40km/h wsłuchując się jedynie w warkot Kendy Karmy na asfalcie, a za to pod wiatr osiągnięcie 30km/h było nie lada wyzwaniem dla nogi i pikawy. A jutro jedziemy do Barlinka - coś mi chodzi po głowie żeby wystartować mini (pierwszy raz w życiu), ale jeszcze nie wiem.

| 20:42 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Dzięki za życzenia - jednak słabe z was wróżki :D
Marc - do Karpacza pewnie nie pojadę, no chyba że trafi się taka okazja jak z Jasskulainenem do Złotego, za to prawie na pewno pojadę do Stronia. Z kolei Kaczmarek byłby godny uwagi ze względu na generalkę drużynową więc któż to wie...
| 16:14 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Wiatr zapodawał dziś ostro to fakt. Udanego występu w Barlinku życzę :-)
Marc
| 13:42 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Również powodzenia życzę, ja niestety nie jadę. Będę eksplorował lokalne szosy :-)
A wybierasz się może do Karpacza albo na któryś z Kaczmarka w tym miesiącu?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienat